• C

Handtekening centraal geregeld Handtekening tool Exclaimer

Wat is Exclaimer?

 

Het mogelijk maken van het eenvoudig creëren en/of bewerken van een digitale handtekening, zodat bij elke e-mail die verstuurd wordt binnen de organisatie automatisch de meest recente digitale handtekening wordt gebruikt, ook vanaf je mobiele telefoon! Als bedrijf kom je dan al een stuk professioneler over naar de klant.  Voor het maken of managen is vrijwel geen IT-kennis nodig en daarmee bespaar je een hoop IT kosten. Ook kan je een periodieke handtekening toevoegen voor bijvoorbeeld ‘kerst’ zodat bij de kerstdagen een andere handtekening onder de mail komt. Het mooie aan Exclaimer is dat je het makkelijk en snel kan koppelen aan diverse e-mailplatforms, bijvoorbeeld: Microsoft 365, G Suite, Exchange en Outlook voor de desktop. 

 

Een aantal voordelen met het gebruik van Exclaimer: 

 

  1. Centraal handtekeningen creëren en bewerken.
     
  2. Makkelijk social-media en websites toevoegen aan de handtekening. 

  3. Niet meer individueel handtekeningen toevoegen. 

  4. Geen handtekeningen lokaal opgeslagen maar in de cloud.
     
  5. Voor het beheren van de handtekeningen in Exclaimer heb je vrijwel geen IT-kennis nodig.